نوشته شده توسط : mali

پارک آبی آبسار اصفهان

پارک آبی آبسار یکی از پارک های بزرگ و معروف اصفهان می باشد که در سپاهان شهر اصفهان واقع شده است. این پارک آبی با مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع سالن استخر, 500 متر مربع فضای رختکن, 950 متر مربع فضای آبشار, سالن ماساژ, سونا خشک, سونا بخار, 3 جکوزی و ... استاندارد جدیدی از پارک آبی را به ارمغان آورده است. در سفرتان با تور اصفهان امکان این را دارید تا به این پارک آبی بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

پارک آبی آبسار اصفهان

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو یکی از هتل های 4 ستاره تازه تاسیس اصفهان می باشد که در بهار سال 1396 در نزدیکی پل خواجو و برای پذیرایی از گردشگران تور اصفهان تاسیس شد. این هتل دارای 114 اتاق, رستوران بام, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, سالن همایش, مینی بار, اسپیلت, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. طراحی هتل فوق العاده زیبا, لوکس و مدرن می باشد. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید پیشنهاد ما به شما این هتل تازه تاسیس مدرن می باشد تا از سفر خود لذت ببرید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان

رستوران ملل زینو اصفهان

رستوران ملل زینو یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های اصفهان می باشد که در اصفهان, خیابان حکیم نظامی, بالاتر از چهار راه شریعتی, روبروی کارواش پذیرای مهمانان و مسافران تور اصفهان از ملل های مختلف می باشد. این رستوران محبوب غذاهای 12 ملل مختلف را با طعمی بی نظیر طبخ می کند. از این رستوران از هر ملل و فرهنگی که باشید بی شک راضی بیرون می روید و مشتری رستوران ملل زینو می شوید. در سفرتان با تور اصفهان می توانید به همراه عزیزانتان برای امتحان یک طعم متفاوت و منحصر بفرد به این رستوران بروید و لحظات خوشی را سپری کنید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

رستوران ملل زینو اصفهان

بازار قیصریه اصفهان

بازار قیصریه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین بنا های موجود, یک بازار قدیمی و پر طرفدار و همچنین یکی از جاذبه های گردشگری در اصفهان می باشد. این بازار در 21 آبان 1317 به عنوان یک جاذبه و همچنین یکی از بازار های مهم اصفهان به ثبت ملی رسید. این بازار در سال 1029 هجری قمری (دوران صفویه) در قسمت شمالی میدان امام به عنوان بزرگترین و مجلل ترین مرکز خرید و فروش کالا ساخته شد و تا به امروز نیز به عنوان بزرگترین مرکز خرید اصفهان از آن یاد می شود. در سفرتان با تور اصفهان امکان این را دارید تا به این بازار بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

بازار قیصریه اصفهان

رستوران باستانی اصفهان

رستوران باستانی اصفهان یکی از رستوران های سرشناس اصفهان می باشد که فضایی زیبا دارد اما قیمت غذاهایش نسبتا گران می باشد. این رستوران در اصفهان, میدان امام, جنب مسجد امام, ابتدای چهارسوق مقصود آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرانتور اصفهان می باشد. یکی از مزیت هایی که رستوران باستانی دارد و نظر مشتریانش را جلب کرده این است که می توانند غذاهایی که در منو وجود ندارند را نیز سفارش دهند. رستوران دارای امکاناتی مانند: میز و صندلی, تخت, پذیرش سفارش, پارکسنگ و ... می باشد. در سفرتان به اصفهان امکان این را دارید تا به این رستوران رفته و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران باستانی اصفهان

رستوران باستانی اصفهان





:: برچسب‌ها: دانستی های اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: